Do oficjalnej premiery Farming Simulator 2015 pozostało:
 
Przedsprzedaż Farming Simulator 2015 z SUPER BONUSEM
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Wątek: Chwasty

      
Bookmark and Share
  1. #1
    Awatar BartekU
    Banned

    Status
    Offline
    Dołączył
    Nov 2010
    Skąd
    Pszczółki
    Wiek
    15
    Posty
    475
    Thanks
    7
    85 podziękowań w 67 postach

    Chwasty



    Original: Headshot XXL
    LS2011: Burner

    Opis:
    - chwasty pojawiają się na zrekultywowanym, zaoranym polu lub gdy skosimy uprawę (z wyjątkiem trawy)
    - chwasty obniżają plony podczas koszenia
    - chwasty znikają po opryskaniu pola (modyfikacja opryskiwacza nie jest wymagana, można używać dowolnego opryskiwacza)
    Instalacja:
    - plik Weed.zip wrzucić do mods, w nim są wszystkie potrzebne skrypty,
    - plik weed_density.grle wrzucić do folderu map01, który znaduje się w folderze z mapą (jeśli mapa jest w formacie zip, należy ją rozpakować),
    - plik foliage_weed_diffuse.png wrzucić do textures/foliage, który znaduje się w folderze z mapą.

    Teraz otwieramy plik i3d mapy za pomocą edytora tekstu. Dodajemy linijki:

    To dodajemy na początku w <Files>:

    <File fileId="5001" filename="map01/weed_density.png" relativePath="true"/>
    <File fileId="4910" filename="shaders/grassFoliageShader.xml" relativePath="true"/>
    <File fileId="4810" filename="textures/foliage/foliage_weed_diffuse.png" relativePath="true"/>

    To dodajemy w <Materials>:

    <Material name="weed_mat" materialId="3401" ambientColor="1 1 1" customShaderId="4910">
    <Texture fileId="4810"/>
    <CustomParameter name="fadeStartEnd" value="25 30 0 0"/>
    </Material>

    To dodajemy w <Layers>:

    <FoliageMultiLayer densityMapId="5001" numChannels="12" numTypeIndexChannels="4" useVertexBufferPool="true">
    <FoliageSubLayer name="weed" densityMapTypeIndex="1" densityMapChannelOffset="4" numDensityMapChannels="3" materialId="3401" cellSize="8" viewDistance="80" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.537255 0.439216 0.286275;0.239216 0.309804 0.137255;0.239216 0.309804 0.137255;0.239216 0.309804 0.137255;0.239216 0.309804 0.137255" separateAvailabilityChannel="false" atlasSize="1" plantThreshold="0.5" numBlocksPerUnit="1.2" width="1" height="1.4" heightVariance="0.8" horizontalPositionVariance="2" growthNumStates="5" growthStateTime="900000"/>
    </FoliageMultiLayer>

    Mod w 100% działający w MP!

    Ostatnio edytowane przez >SEVEN< ; 08-19-2012 o 08:12

  2. Za ten post: BartekU otrzymał 2 podziękowań

    didek (12-10-2011), milanos6 (12-10-2011)

  3. #2
    Awatar didek

    Status
    Offline
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    18
    Thanks
    3
    1 podziękowań w 1 poście
    super rzecz dzięki !

Tagi dla tego wątku

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Powered byvBSocial.com and MMORPG